Fotolijsten downloaden en installeren

Allerlei nuttige uitleg over het programma...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jangske
Site Admin
Berichten: 1011
Lid geworden op: 14 jun 2017, 07:23

Fotolijsten downloaden en installeren

Bericht door jangske » 14 jun 2017, 18:16

Paint Shop Pro 7:

Als u de fotolijsten wilt gebruiken in Paint Shop Pro 7, moet u deze downloaden en vervolgens installeren in de map met fotolijsten.
Download de bestanden met de fotolijsten en sla deze op in:
C:\Program Files\Jasc Software Inc\Paint Shop Pro 7\Frames

Paint Shop Pro 8:

Als u de fotolijsten wilt gebruiken in Paint Shop Pro 8, moet u deze downloaden en vervolgens installeren in de map met fotolijsten. Download de bestanden met de fotolijsten en sla deze op in:
C:\Program Files\Jasc Software Inc\Paint Shop Pro 8\Picture Frames
of
C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Mijn documenten\My PSP8 Files\Picture Frames

Paint Shop Pro 9:

Als u de fotolijsten wilt gebruiken in Paint Shop Pro 9, moet u deze downloaden en vervolgens installeren in de map met fotolijsten.
Download de bestanden met de fotolijsten en sla deze op in:
C:\Program Files\Jasc Software Inc\Paint Shop Pro 9\Picture Frames
of
C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Mijn documenten\My PSP Files\Picture Tubes

Paint Shop Pro X:

Als u de fotolijsten en plaatjespenselen wilt gebruiken in Paint Shop Pro X, moet u deze downloaden en vervolgens installeren in de map met fotolijsten en plaatjespenselen.
Het is aan te raden om de bestanden te downloaden naar het Bureaublad van Windows of de map Mijn documenten om de bestanden gemakkelijker te kunnen terugvinden nadat het downloaden is voltooid.

Dubbelklik op het installatiebestand voor de fotolijsten om de installatie te beginnen.
Tijdens de installatie kunt u aangeven dat de lijsten moeten worden geïnstalleerd voor een specifieke versie van Paint Shop Pro.
U kunt dit doen via de knop Browse (Bladeren).

Installeer de fotolijsten voor Paint Shop Pro X in:
C:\Program Files\Corel\Corel Paint Shop Pro X\Picture Frames
of
C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Mijn documenten\My PSP Files\Picture Tubes

Paint Shop Pro Photo XI:

Als u de fotolijsten en plaatjespenselen wilt gebruiken in Paint Shop Pro Photo XI, moet u deze downloaden en vervolgens installeren in de map met fotolijsten en plaatjespenselen.
Het is aan te raden om de bestanden te downloaden naar het Bureaublad van Windows of de map Mijn documenten om de bestanden gemakkelijker te kunnen terugvinden nadat het downloaden is voltooid.

Dubbelklik op het installatiebestand voor de fotolijsten om de installatie te beginnen. Tijdens de installatie kunt u aangeven dat de lijsten moeten worden geïnstalleerd voor een specifieke versie van Paint Shop Pro.
U kunt dit doen via de knop Browse (Bladeren).

Installeer de fotolijsten voor Paint Shop Pro Photo XI in:
C:\Program Files\Corel\Corel Paint Shop Pro XI\Corel_09
of
C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Mijn documenten\My PSPPXI Files\Picture Frames

Vanaf Paint Shop Pro Photo XII:

Als u de fotolijsten en plaatjespenselen wilt gebruiken in Paint Shop Pro Photo XII, moet u deze downloaden en vervolgens installeren in de map met fotolijsten en plaatjespenselen.
Het is aan te raden om de bestanden te downloaden naar het Bureaublad van Windows of de map Mijn documenten om de bestanden gemakkelijker te kunnen terugvinden nadat het downloaden is voltooid.

Dubbelklik op het installatiebestand voor de fotolijsten om de installatie te beginnen. Tijdens de installatie kunt u aangeven dat de lijsten moeten worden geïnstalleerd voor een specifieke versie van Paint Shop Pro.
U kunt dit doen via de knop Browse (Bladeren).

Installeer de fotolijsten voor Paint Shop Pro Photo XI en verdere versies in:

C:\Gebruikers\Gebruikersnaam\Mijn documenten\My PSP Files\Fotolijsten


Voor de fotolijsten van Corel zelf: http://www.corel.com/servlet/Satellite/ ... 2796556561
Nog veel plezier op deze site...

Plaats reactie